Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սրանց վռնդելու առաքելությունը միայն և միայն որակյալ փոքրամասնության վրա է

Սրանց վռնդելու առաքելությունը միայն և միայն որակյալ փոքրամասնության վրա է
14.07.2024 | 07:54

Եկեք ընդունենք մի պարզ իրողություն.

Հայաստանում կա սեգմենտ, որը եթե անգամ Նիկոլն իրենց տունը հանձնի Ադրբեջանին, ապա իրենք միևնույն է Նիկոլին պաշտելու են։ Պատճառները շատ պարզ են։

Իրենք Նիկոլին համարում են իրենցը։

Ավելին իրենք Նիկոլի մեջ տեսնում են սեփական չկայացած, ստորացված, «աբիժնիկ» անհաջողակ, թույնով լեցուն, հաջողակներին ատող, սեփական անհաջողությունների համար ուրիշների մեղադրող էությունը։

Այդ զանգվածը, փոխվողը չի և, հետևաբար, սրանց վռնդելու առաքելությունը միայն և միայն որակյալ փոքրամասնության վրա է։

Դավիթ ՖԻԴԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3688

Մեկնաբանություններ