Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԹՈՒՐՔԻ ԱԽՈՐԺԱԿ

ԹՈՒՐՔԻ ԱԽՈՐԺԱԿ
06.10.2009 | 00:00

-Հափ-եկով զանգեզուրյան իքի-բիր ե՞ս ուզում։ Հրա՜մմե։

Դիտվել է՝ 5307

Մեկնաբանություններ