Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երբ ե­րեքն էլ «թա­գա­վոր» են, իսկ գա­հը մեկն է

Երբ ե­րեքն էլ «թա­գա­վոր» են, իսկ գա­հը մեկն է
03.07.2020 | 00:11
Դիտվել է՝ 39672

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ