Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Քա­ղա­քա­կան կա­րիե­րիս­տի վեր­ջին ա­վա­րը

Քա­ղա­քա­կան կա­րիե­րիս­տի վեր­ջին ա­վա­րը
12.06.2020 | 00:55
Դիտվել է՝ 70043

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ