Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մի բռա­չափ հող ու մի օ­դանց­քա­չափ արև

Մի բռա­չափ հող ու մի օ­դանց­քա­չափ արև
13.11.2020 | 00:10
Դիտվել է՝ 191566

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ