Մոսկվան ակնկալում է, որ Հայաստանի իշխանությունները թույլ չեն տա դպրոցներ տեղափոխել 8-րդ դասարանի պատմության դասագիրքը, որը խեղաթյուրում է 18-րդ դարավերջի և 19-րդ դարասկզբի Հարավային Կովկասի իրադարձությունները՝ ասված է ՌԴ ԱԳՆ հաղորդագրության մեջ: Ըստ այդմ՝ դասագրքի գլուխներից մեկում «Արևելյան Հայաստանի բռնի միացումը Ռուսաստանին» սադրիչ վերնագրով վերանայվել են 1826-1828 թ.թ. ռուս-պարսկական պատերազմի արդյունքներն ու Թուրքմանչայի պայմանագիրը կոչվել է Արևելյան Հայաստանի «բռնակցում»:                
 

Դավիթ ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ. Իննսունականները 20 -րդ դարի վերջաբանն էին ու մեր նոր պատմության սկիզբը

Դավիթ ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ. Իննսունականները 20 -րդ դարի վերջաբանն էին ու մեր նոր պատմության սկիզբը
22.09.2013 | 13:37

«Երիտասարդ Հայաստանի ծնունդը ուղեկցվում էր այնպիսի մղձավանջային տառապանքներով, որ մենք կորցրեցինք նորածնի քաղցրությունը զգալու ունակությունը»: Մի շտապեք, սա այդ տասնամյակի մամուլից չէ: Այս տողերը գրել է Նիկողայոս Ադոնցը`մեր Առաջին հանրապետության մասին, թեպետ դրանք առանց որևիցե դժվարության տեղավորվում են նաև ժամանակակիցներիս կենսափորձի մեջ: Իսկ հենց ճակատագրական իննսունականների սկզբին Արտավազդ Փելեշյանը նկարահանեց երկու կարճառոտ կինոաֆորիզմներ, որոնցից մեկը կոչվում էր «Կյանք», իսկ մյուսը`«Վերջ»: Առաջին ֆիլմում կիսախավարի միջով ընթացող գնացք է` հոգնատանջ ուղևորներով լեցուն, երկրորդում`երկունքի ցավեր, անընդհատ բաբախող զարկերակ ու երեխայի ծնունդ: Ժամանակի կերպարը, ավելի ճիշտ` ներքին խորհուրդը, հայտնաբերված էր անվրեպ` այս երկու կինոկրակոցների պայթուցիկ համադրությամբ: Այս անգամ ևս փելեշյանական ակնդետ կինովավերագրությունը վերաճել էր գաղտնատես կինոփիլիսոփայության:

Դիտվել է՝ 1788

Մեկնաբանություններ