Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թուրքական դիվանագիտության մոտիվներով

Թուրքական դիվանագիտության մոտիվներով
24.04.2009 | 00:00

-Շաքարաքլոր տամ` խելքդ առնեմ:

Դիտվել է՝ 12449

Մեկնաբանություններ