Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հա­վա­սար դիր­քա­յին պայ­քար` ան­հա­մա­չափ վերջ­նար­դ­յուն­քով

Հա­վա­սար դիր­քա­յին պայ­քար` ան­հա­մա­չափ վերջ­նար­դ­յուն­քով
31.07.2020 | 00:21
Դիտվել է՝ 58648

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ