Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Առա՛ջ, դե­պի տն­տե­սա­կան հե­ղա­փո­խու­թ­յուն

Առա՛ջ, դե­պի տն­տե­սա­կան հե­ղա­փո­խու­թ­յուն
06.09.2019 | 00:10
Դիտվել է՝ 19193

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ