Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ընտրությունից ընտրություն նույն շարմանկան է, նույն կարուսելը

Ընտրությունից ընտրություն նույն շարմանկան է,  նույն կարուսելը
20.02.2015 | 01:07

Կսմթեցին

Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու

Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2936

Մեկնաբանություններ