Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կարապետիչի հերթական ֆիասկոն` մայիսի 31-ից հետո, կամ` համարյա Բենդեր

Կարապետիչի հերթական ֆիասկոն` մայիսի 31-ից հետո, կամ` համարյա Բենդեր
20.03.2009 | 00:00

-Ինձնից քաղաքապետ էլ դուրս չեկավ, մնում է դառնալ տնային կառավարիչ։

Դիտվել է՝ 13432

Մեկնաբանություններ