Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նվիրումի նոր 50-ամյակի մաղթանքով

Նվիրումի նոր 50-ամյակի մաղթանքով
26.03.2024 | 00:25

Հարգելի պարոն Մովսիսյան,
50-ը ոչ թե շրջափուլի ավարտ է, այլ ընդամենը նոր 50-ի սկիզբ:
Առնվա՛զն նոր 50-ի: ՈՒ այս նորի խորհուրդն այն է, որ թիկունքում արդեն իսկ կա մեծ կյանքի փորձառություն, իրողությունների հարաբերական լինելու գիտակցված ընկալում, քանզի միակ բացարձակը Գերագույնն է, ու լույսը Նրանից է:
Կյանքի, հասկացությունների այս անվիճարկելիությամբ ու կամոքն Աստծո` առաջ, դեպի հաջորդ 50:

«Ռոսլին» արվեստի հանդես

Դիտվել է՝ 1113

Մեկնաբանություններ