Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սկսվե՜ց

Սկսվե՜ց
10.04.2009 | 00:00

-Էս քո արունը իմինից կապուտ ա՞, որ քեզ գոլդ համար են տվել, ինձ` «սամակատի»։

Դիտվել է՝ 12966

Մեկնաբանություններ