ՈՒկրաինայի հետ Թուրքիայի ռազմատեխնիկական համագործակցությունը տարակուսելի է՝ Hurriyet թերթին տված հարցազրույցում հայտարարել է ՌԴ ԱԳ նախարար Սերգեյ Լավրովը. «Թուրքական զենքն օգտագործվում է ՈՒկրաինայի զինված ուժերի կողմից ռուս զինվորականների և խաղաղ բնակիչների սպանության համար։ Սա չի կարող տարակուսանք չառաջացնել թուրքական ղեկավարության կողմից միջնորդական ծառայություններ մատուցելու պատրաստակամության մասին հայտարարությունների ֆոնին»,- շեշտել է Լավրովը։               
 

Շարունակում ենք մերժել հակահայ դասագիրքը

Շարունակում ենք մերժել հակահայ դասագիրքը
22.10.2023 | 19:25

Հայոց պատմության դասագրքի խեղաթյուրված բնույթի մասին խոսվում է արդեն տասն օրից ավելի: Հիմա այն արդեն հայտնվել է դպրոցներում և բազմաթիվ նվիրյալ մանկավարժների շրջանում բարձրացրել պայքարի ալիք: Երեկվանից Լիլիթ Շարբաթյանը` «Խատուտիկ էթնիկ կենտրոնի» ղեկավարը, նախաձեռնել է ֆլեշմոբ, որպեսզի պայքարենք ու սույն դասագիրքը դուրս բերենք բոլոր դպրոցներից:

Պատմությունը, հայագիտությունը մեր ազգային գոյության սյուներից են, որոնց պահպանությունը ապագայում պիտի դարձնենք մեր երկրի ռազմավարական գերակա ուղղություններից մեկը, երբ ձևավորենք իսկապես ազգային իշխանություններ: Որպես հայագիտության և մշակույթի ոլորտը լուսաբանող լրագրող ՝ միանում եմ ֆլեշմոբին և բազմաթիվ ուսուցիչների սկսած պայքարին: Դասագրքում խեղաթյուրված է Հայոց պատմությունը, կան բազմաթիվ, վստահ եմ, ամենևին էլ ոչ պատահական վրիպումներ ու բացթողումներ: Դրանց արձագանքեցին մեր պատմահնագիտության ոլորտի մասնագետ, գիտաշխատողները:

Խեղաթյուրումներ կան անգամ թեմատիկ գլուխների վերնագրերում: Գրված է՝

«Երվանդյան Հայաստան» , այլ ոչ թե` «Հայաստանը Երվանդունիների օրոք»։

Հաջորդ օրինակը. «Արտաշեսյան Հայաստան», այլ ոչ թե` «Հայաստանը Արտաշեսյանների դինաստիայի օրոք»։

Եվ այսպես շարունակ: Կարելի է կարծել խոսքը նոր-նոր ձևավորվող հայկական ցեղային միությունների մասին է, և ոչ թե Հայկական լեռնաշխարհում արդեն գոյություն ունեցող հայկական պետականության։

Այս գիրքը անգամ այսօրվա 7-րդ դասարանցին չպիտի իր ձեռքն առնի, ուր մնաց թե, ասենք, եղբորս 2-րդ դասարանցի երեխան` հինգ տարի հետո և իրենից հետո հաջորդ սերունդը:

Սա պատահական չէ, և հենց պատերազմից առաջ էին որոշել դասագրքեր ստեղծել «նոր չափորոշիչներով»:

Հայ երեխաների դասագրքերի չափանիշ մեզ կարող են թելադրել միայն մեր անցյալի մեծերը, որոնց գծած ճանապարհով քայլում են բազմաթիվ նվիրյալ պատմաբաններ, որոնց թվում՝ ինձ դասավանդած դասախոսները:

Հայոց պատմությունը խեղաթյուրող թշնամիների պակաս առանց այդ էլ պատմության ընթացքում չենք ունեցել: Չկա: Եվ հայ երեխան պիտի մեծանա որպես իր ազգի պատմության զինվոր: Հայոց պատմության դասագիրք ասելով՝ հասկանում ենք , օրինակ , ակադեմիկոս Վլադիմիր Բարխուդարյանի հեղինակած «Հայոց պատմություն» դպրոցական դասագրքի առաջին գիրքը, որը ներկայացրել է Հին Հայաստանի պատմության դարաշրջանը, որով սովորել է նաև իմ սերունդը:

Հայոց պատմության ճիշտ ու իրական դասագիրքը, սերունդ ձևավորող այդ մատյանը մեր սուրն է՝ընդդեմ մեր թշնամիների: Եվ մենք ունե՛նք այն հրաշալի գիտնականներին, ովքեր կգրեն ճիշտ դասագիրք՝ մեր պատմության բոլոր դարաշրջաններով՝սկսած Հայկական լեռնաշխարհի մասին պատմող առաջին դասից, որտեղ հայ ազգը տեղաբնիկ է և այստե՛ղ էլ ձևավորվել ու անցել է իր հազարամյակների ճանապարհը:

Հասմիկ ՊՈՂՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3982

Մեկնաբանություններ