Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ինչպե՞ս խլեցին օլիմպիական ոսկին Արթուրից

Ինչպե՞ս խլեցին օլիմպիական ոսկին Արթուրից
10.08.2024 | 11:51

Արթուր Ալեքսանյանից օլիմպիական ոսկին խլելը հենց այսպես է եղել՝ մրցավարները լկտիաբար «չնկատելով», որ իր մրցակիցը երկու ոտքով դուրս է եկել մրցագորգից, ոչ միայն չվերականգնեցին արդարությունը և միավոր չտվեցին Արթուրին, այլև միավորներ տալով Արթուրի իրանցի հակառակորդին, որպես պատիժ, որ բողոքել են, որ մրցակիցը երկու ոտքով մրցագորգից դուրս է եկել, մեկ միավոր էլ նվիրել են վերջինիս՝ ապահովելով նրա «ծանրակշիռ» հաղթանակը:

ՀՀ Օլիմպիական կոմիտեն պետք է բողոքարկի արդյունքները և հասնի նրան, որ Արթուր Ալեքսանյանը ստանա իր ոսկին՝ մեզանից՝ Հայաստանից, խուլիգան մեթոդներով խլված ոսկին:

Գագիկ ՀԱՄԲԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2435

Մեկնաբանություններ