Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ցանցային ու թիրախային պայքարով աղբահավաքը սուրբ պարտականություն է

Ցանցային ու թիրախային պայքարով աղբահավաքը սուրբ պարտականություն է
18.06.2024 | 13:46

Փորձեք մաքրել ձեր անմիջական շրջապատն աղբից, հետո նոր գնալ Սրբազան պայքարի հանրահավաքներին։

ՔՊ-ական կամ գործակալական ցանցերին ծառայող ոչ մի այլ առնետ և նրա ընտանիքի անդամ չպետք է անվախ ու անխոչընդոտ մուտք գործի ձեր ընդհանուր տարածք՝ բակ, սրճարան, հանրային միջոցառումների սրահ, դպրոց, համալսարան, ընկերություն, հիմնարկ։

Ցանցային ու թիրախային պայքարով աղբահավաքը սուրբ պարտականություն է։

Արտակ Հովսեփյան

Դիտվել է՝ 4798

Մեկնաբանություններ