Գազայի հատվածում և Լիբանանում հրադադարի մասին Իսրայելի համաձայնությունը կարող է ազդել հոկտեմբերի 26-ի հարձակումից հետո հրեական պետությանը հակահարված տալու Իրանի որոշման վրա՝ հայտարարել է ԻԻՀ նախագահ Մասուդ Փեզեշքիանը։ «Նրանք լավ գիտեն, որ եթե որևէ սխալ թույլ տան Իրանի Իսլամական Հանրապետության դեմ, կստանան ջախջախիչ պատասխան»,- ասել է նա:               
 

ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆ Է՝ ԿԵՐՏԵԼ ՀՈԳևՈՐ ԱՐԺԵՔՆԵՐԸ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆԻՑ ԳԵՐԱԴԱՍՈՂ ՔԱՂԱՔԱՑԻ

ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆ Է՝ ԿԵՐՏԵԼ ՀՈԳևՈՐ ԱՐԺԵՔՆԵՐԸ ՆՅՈՒԹԱԿԱՆԻՑ ԳԵՐԱԴԱՍՈՂ ՔԱՂԱՔԱՑԻ
03.12.2010 | 00:00

Նոյեմբերի 28-ին Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում նշվեց Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի 20-ամյա հոբելյանը։ Շնորհավորելու և գնահատելու էին եկել ՀՀ վարչապետը, մշակույթի, կրթության և գիտության փոխնախարարները, պատգամավորներ, օտարերկրյա դեսպաններ, հյուրեր և, իհարկե, նախկին ու ներկա ճեմարանականներ։ ՀՀ ԱԺ-ի «Պատվո մեդալով» պարգևատրվեցին ճեմարանի տնօրեն Աշոտ Ալիխանյանը, մի շարք ուսուցիչներ: Վարչապետ Տիգրան Սարգսյանն էլ վարչապետի հուշամեդալով ու շնորհակալագրերով պարգևատրեց ճեմարանի մանկավարժներին: Վերջիններս պարգևատրվեցին նաև ՀՀ կրթության և գիտության, մշակույթի նախարարների, Երևանի քաղաքապետի կողմից։
«Հիմնադրման հենց առաջին տարիներին ձևավորվեց մեր կրթօջախի գաղափարախոսությունը. կերտել իսկական քաղաքացի և մտավորական, որը հոգևոր արժեքները գերադասում է նյութական արժեքներից։ Միայն այսպիսի ժողովուրդը կարող է ունենալ և պահել իր ստեղծած անկախությունը։ Այս առումով մենք բարդ պատասխանատվության առջև ենք դնում մեր մատաղ սերնդին, քանզի կարծում ենք, որ բարձր գաղափարախոսությամբ և դրան արժանավայել կրթությամբ միայն նա կարող է կառուցել իր կյանքը և շարունակել անկախ հանրապետության ապագան»,- ասում է Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի հիմնադիր տնօրեն ԱՇՈՏ ԱԼԻԽԱՆՅԱՆԸ։
Շիրակացու անվան ճեմարանն այսօր «Ռաունդ սքվեր» միջազգային դպրոցների համաշխարհային ասոցիացիայի լիիրավ անդամ է: Այս ասոցիացիայում ներառված դպրոցներում, բացի հիմնարար գիտելիքներից, սաների մեջ ձևավորվում են նաև մարդասիրական, քաղաքացիական և հոգևոր բարձր արժեքներ: 2010 թ. «Մայքրոսոֆթ» ընկերությունը ճեմարանը ճանաչեց աշխարհի 56 ամենաառաջավոր նորարար դպրոցներից մեկը:
Այսօր ճեմարանում հայաստանցի սաների հետ սովորում են հայ ու օտարազգի աշակերտներ ԱՄՆ-ից, Կանադայից, Մեքսիկայից, Իսրայելից, Ավստրիայից, Շվեդիայից, Շվեյցարիայից, Հնդկաստանից, Ռուսաստանից և այլն: Ճեմարանում ուսուցիչներն ընտրվում են մրցույթով: 20 տարում ճեմարանը տվել է 1090 շրջանավարտ: Նրանցից շատերն իրենց կրթությունն են շարունակում Մոսկվայի Լոմոնոսովի անվան պետական, Հարվարդի, Օքսֆորդի, Քեմբրիջի և նշանավոր այլ համալսարաններում: Մի շարք նախկին ճեմարանականներ այսօր կայացած գիտնականներ են, գործարարներ, քաղաքական գործիչներ:
Ի՞նչ դժվարություններ է հաղթահարել ճեմարանն իր 20-ամյա ճանապարհին։ «Դժվարությունների հաղթահարումը պայքար էր՝ ուղղված անգրագիտության, անարդարության, բացասական երևույթների դեմ՝ հանուն ինքնության պահպանման։ Մեր ամենամեծ նվաճումը մեր սաներն են, կրթօջախի մթնոլորտը, «ճեմարանական» հասկացությունը, որը հոգևոր և բարոյական կապերի խորհրդանիշ է»,- ասում է Ա. Ալիխանյանը։
Գործունեության առաջին տարիներին ճեմարանում ուսուցումը կազմակերպվում էր եռամյա (8-10-րդ դասարաններ), այնուհետև ընդունելություն կազմակերպվեց 7-րդ դասարանից։ Հետագա տարիներին միջին և կրտսեր դպրոցներ, ապա նաև նախակրթարան ստեղծելու անհրաժեշտություն առաջացավ։ Ճեմարանում դասավանդվում է 30 առարկա, որոնց թվում նաև՝ համաշխարհային մշակույթի պատմություն, սոցիոլոգիա, գյուտարարական ստեղծագործություն, հռետորական արվեստ, հոգեբանություն, ասպետաբանություն, պարարվեստ: ՈՒսումնական գործընթացը տարվում է երկու ուղղությամբ` բնագիտական և հումանիտար:
Լիլիթ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3032

Մեկնաբանություններ