Վրաստանի իշխող «Վրացական երազանք» կուսակցությունը մտադիր չէ չեղարկել «Օտարերկրյա գործակալների մասին» և «ԼԳԲՏ քարոզչությունն» արգելող օրենքները՝ հայտարարել է կուսակցության գործադիր քարտուղար Մամուկա Մդինարաձեն։ «Դրանք եվրոպական արժեքներ չեն։ Մենք ուրիշ Եվրոպա գիտենք, ուրիշ Եվրոպա ենք ուզում։ Վստահ եմ, որ պահպանողական ուժերը Եվրոպայում կարթնանան»,- ասել է քաղաքական գործիչը:               
 

«Ոչ բոլոր հարուստ ընտանիքների զավակներն են, որ կարող են սովորել «ԱՅԲ»-ում»

«Ոչ բոլոր հարուստ ընտանիքների զավակներն են, որ կարող են սովորել «ԱՅԲ»-ում»
19.04.2013 | 12:39

Ընդհանրապես, գիտելիքները սերտելն ու դրանք վերարտադրելը, մեծ հաշվով, ոչինչ չեն տա այն մարդուն, ով չունի ստեղծագործական միտք, բնական տրամաբանություն, և ձեռք բերած գիտելիքներն էլ չեն դիտարկվում որպես միջոց մտքի թռիչքն ապահովելու համար: Մի խոսքով, ինչպես ֆրանսիացի հայտնի փիլիսոփա Մոնտենն էր ասում, բանականության ամենամեծ ձեռքբերումը ապրել գիտենալն է և բնավ ո՛չ այն ամենը, ինչ սովորել ես այստեղ-այնտեղ, տարբեր ժամանակների մեջ ու սիրով պահ ես տվել հիշողությանդ: Հավանաբար սա այն է, ինչ մենք անվանում ենք բնական խելք, իմաստնություն, որը ձեռքբերովի է այնքանով, որքանով գիտելիքները ծառայեցվում են նրա՝ նորանոր շերտերը բացահայտելուն:
Ավստրալիայում հիմնադրված և արդեն աշխարհով մեկ տարածված «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթը հենց այս նպատակին է ծառայում, ավելի որոշակի՝ անցկացվում է հենց այս տրամաբանական ենթատեքստի մեջ: Այսինքն, սա այն մրցույթը չէ, որ սովորաբար կազմակերպում ենք մեր դպրոցներում, երբ պարտադիր հաղթում է նա, ով լավագույն սովորող աշակերտն է կամ, որ նույնն է, դպրոցական ծրագրերի շրջանակներում ամենամեծ հաջողություններ արձանագրածը:
«Կենգուրուի» մոտեցումներն այլ են, առավել ստեղծագործական, այլընտրանքային, ոչ ստանդարտ: Եվ պատահական չէ, որ հաճախ հաղթող են դառնում այն երեխաները, ովքեր դպրոցում բնավ էլ աչքի չեն ընկել առաջադիմությամբ: Եվ հակառակը, շատ լավ սովորողները զբաղեցնում են համեստ հորիզոնականներ: Այս մոտեցումը, որն ինքնին նորություն է կրթական մեր համակարգում, իրենց հետ բերել են «ԱՅԲ» կրթական համալիրի ¥դեռևս՝ ավագ դպրոց¤ նախաձեռնողներն ու հիմնադիրները:
Իսկ ովքե՞ր են նրանք. մարդիկ, ովքեր կրթություն են ստացել աշխարհի առաջնակարգ համալսարաններում և կրթօջախներում: Լինելով տարբեր զբաղմունքի ու մասնագիտությունների տեր, համախմբվել են մեկ նպատակի շուրջ՝ աշխարհում եղած նոր գաղափարները ներմուծել Հայաստան, զարգացման արդյունավետ միտումներն արմատավորել նաև մեզանում:
Բնականաբար, ամեն ինչ պետք էր սկսել կրթական համակարգից, ուստի իրենց գործունեության հիմքում դրեցին հենց հանրակրթական ծրագրերը: Եվ ուսումնասիրեցին-ընտրեցին աշխարհի կրթական փորձը, արդյունավետ մեթոդաբանությունը:
Կարելի է նաև ասել, որ «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթը կազմակերպելով Հայաստանում, նաև փորձարկում էին այն մեթոդները, որոնցով պետք է ընտրեին իրենց աշակերտներին: Վերջիններս պետք է ունենային ազատ մտածողություն, զերծ լինեին կաշկանդումներից ու քարացած մոտեցումներից: Եվ ամենակարևորը` ունենային մտքի թռիչք: Մտքի ստեղծագործական թռիչք:
Իսկ նման աշակերտներին կրթելու համար էլ այլ ուսուցանող է անհրաժեշտ, այլ որակի ուսուցիչ, նա էլ պետք է ունենա համանման որակներ: Այսինքն, աշակերտն ու ուսուցիչը միասին են գործում, միասին հայտնաբերում են ու միասին սովորում: Ասենք, եթե աշակերտն ուզում է հավերժական շարժիչ ստեղծել, թող փորձի, թող պրպտի, թող սխալվի, ինքն իրեն հերքի, մինչև անձամբ կհամոզվի, որ այն չի ստեղծվում:
Հիմա՝ որքա՞ն կարևոր է այս մրցույթը՝ «Կենգուրուն», որն անցկացվում է նաև Հայաստանում, այս տարի արդեն` 5-րդ անգամ: Մասնակցում էր 39500 աշակերտ Հայաստանից, 960-ն էլ՝ Արցախից: Ի դեպ, հետաքրքիր բացահայտում է անում մրցույթը. պարզվում է, համարյա ամեն տարի լավագույն արդյունքները գրանցում են Գեղարքունիքի մարզի երեխաները, հաջորդը Լոռին է, ապա Տավուշը: Զարմանալի է, գուցե և զարմանալի չէ, որ առաջատարները երևանցիները չեն:
Մրցույթը կազմակերպվում է մասնակիցների ներդրումով` յուրաքանչյուր երեխա «ԱՅԲ» կրթական հիմնադրամին է վճարում 970 դրամ: Գումարները մեկտեղվելով, դառնում են մրցանակային ֆոնդ, որը բաշխվում է տարբեր ուղղություններով: Իսկ մրցանակները բավականին պատկառելի են: Օրինակ, առաջին տեղը զբաղեցնողները, ովքեր 12 տարեկանից բարձր են և տիրապետում են անգլերենին, ստանում են եվրոպական ճամբարի ուղեգրեր և հանգստանում են տարբեր երկրներում` «Կենգուրու» մրցույթում հաղթած այլազգի երեխաների հետ: Ի դեպ, մերոնք արդեն եղել են Ֆրանսիայում, Բուլղարիայում, Ռումինիայում: Մյուս հաղթողներին էլ տրվում են համակարգիչներ և թանկարժեք այլ պարգևներ: Մի հետաքրքիր մոտեցում ևս. ցանկացած դպրոց ունենում է «Կենգուրու» մրցույթում իր հաղթողը: Ոչ մի դպրոց առանց պարգևի չի մնում:
Ի դեպ, «ԱՅԲ» կրթական հիմնադրամը, ըստ անհրաժեշտության, վճարում է այն աշակերտների ուսման վարձը, ովքեր ի վիճակի չեն դա անելու, բայց արժանի են սովորելու «ԱՅԲ» ավագ դպրոցում: Իսկ դպրոցը խստապահանջ է աշակերտների ընտրության հարցում, և ոչ բոլոր հարուստ ընտանիքների զավակներն են, որ կարող են սովորել այստեղ:


Գոհար ՍԱՐԴԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 5781

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ