Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Առարկաների ցանկացած արկածախնդրություն անհետևանք չի մնալու

Առարկաների ցանկացած արկածախնդրություն անհետևանք չի մնալու
23.07.2024 | 17:05

Նիկոլֆազի «կիրթ և կառուցողական» օրթախ հատուկ ցեղատեսակի ստրուկ առարկան Լոնդոնում հանդիպել է իր սեփականատիրոջ հետ։

Ցավոք, մանրամասները չեմ կարող հանրայնացնել, բայց ես բեղավոր առարկային շնորհակալ եմ, որ իր արկածախնդիր պահվածքի շնորհիվ իմ կողմից շատ հարգված մարդիկ, այդ վերաբերյալ, ունեն, մեղմ ասած, բացասական կարծիք։

Հավելեմ, որ առարկաների ցանկացած արկածախնդրություն անհետևանք չի մնալու։

Արթուր ՂԱԶԱՐՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4210

Մեկնաբանություններ