Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 
  • «Կուկուները» կասեն, թե ով է իրենց հրաման տվել»

    «Կուկուները» կասեն, թե ով է իրենց հրաման տվել»

    03.06.2008| 00:00
    «ԻՐԱԿԱՆ ԽԱՂԱՑՈՂՆԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ՆԵՐՔԻՆ ՈՒԺԵՐՆ ԵՆ»«Իրավունք de facto»-ի հարցերին պատասխանում է քաղաքագետ ԱՂԱՍԻ ԵՆՈՔՅԱՆԸ-Պարոն Ենոքյան, ըստ Ձեզ, ինչպիսի՞ն է իրավիճակն այսօր և ի՞նչ են ......