Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Այս կառույցը վերածվել է լեգիտիմության և լեգալության հետ խորը խնդիրներ ունեցող գործիքի

Այս կառույցը վերածվել է լեգիտիմության և լեգալության հետ խորը խնդիրներ ունեցող գործիքի
28.05.2024 | 16:17

Քաղաքական լեզվով և առանց էմոցիա:

Այս կառույցը մեր երկրում վերածվել է այլևս լեգիտիմության և լեգալության հետ խորը խնդիրներ ունեցող և իշխանության անվտանգությունը ապահովող կառույց-գործիքի, որը, բացի ռեպրեսիաներից հանրության նկատմամբ, նաև անցել է իրավական պետության բնութի, սահմանադրական երաշխիքների և Հայ առաքելական եկեղեցու արհամարհմանն ու անտեսմանը՝ հանուն իրեն հանձնարարված իշխանապահպանման:

Այս տեմպերով այս կառույցը, բռնաճնշումների և իրավունքների խորը խախտման պարագայում, մոտ է լեգիտիմորեն հանրության կողմից օրենքից դուրս համարվելուն՝ դրանից բխող բոլոր հետևանքներով:

Վլադիմիր Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 1423

Մեկնաբանություններ