Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Իր ողջ թիմը թափելու բան է

Իր ողջ թիմը թափելու բան է
07.05.2024 | 13:50

Նիկոլի ասուլիսը այն մասին է իրականում, որ իր ողջ թիմը թափելու բան է, ու ինքը անհատապես իրավիճակի տեղեկատվական-քարոզչական կառավարումը վերցրեց իր ձեռքը:

Ակնհայտորեն լարված են, քանի որ նախկին տեխնոլոգիաները չեն աշխատում, նորերը ունակ չեն մշակել, ուժային սցենարը դիմադրության առավել ուժեղ ու վտանգավոր ալիք կարող է ծնել:

Ալեն Ղևոնդյան

Դիտվել է՝ 1707

Մեկնաբանություններ