Վաշինգտոնում ՆԱՏՕ-ի գագաթնաժողովի ընթացքում Newsweek-ին տված հարցազրույցում Թուրքիայի նախագահ Էրդողանը հայտարարել է, որ Իսրայելի կողմից խաղաղ բնակիչների դաժան սպանությունները, հիվանդանոցների, օգնության կենտրոնների և այլ հաստատությունների վրա հարձակումները ռազմական հանցագործություններ են: «ԱՄՆ-ի վարչակազմը, սակայն, անտեսում է այդ խախտումները և առավելագույն աջակցություն է ցուցաբերում Իսրայելին, որովհետև մեղսակից է այդ ամենին»,- ընդգծել է Թուրքիայի նախագահը։               
 

Եթե իրոք տնօրեններն են մեղավոր մեր կրթական համակարգի խնդիրների համար, կհամոզեմ, բոլորը կհեռանան դպրոցից

Եթե իրոք տնօրեններն են մեղավոր մեր կրթական համակարգի խնդիրների համար, կհամոզեմ, բոլորը կհեռանան դպրոցից
25.10.2012 | 20:05

Այլ պատճառ կա, բայց, չգիտես ինչու, այդ մասին ոչ ոք չի խոսում: Աշակերտները չեն սովորում, որովհետև համարում են, որ առանց գիտելիքի էլ հնարավոր է ապրել: Հետո պարզվում է, որ այդպես էլ կա: Նրանք չեն համարում, որ շատ գիտելիք ունենալու դեպքում կարող են ավելի լավ ապրել: Ով հասկանում է դա, լավ է սովորում: ՈՒ ոչ մի տնօրեն նրան չի կարող խանգարել: Աշխարհում պարտադիր կրթություն կա, և կա կրթություն սովորողի համար: Մենք պետք է ընդունենք, որ մեր հասարակության մի մասը որոշել է պարզապես գրագետ լինել` հաշվել և կարդալ իմանալով միայն: Մենք չպետք է հաշտվենք դրա հետ: Բայց չենք կարող չընդունել: Իսկ սովորողի համար ի՞նչ պայմաններ ենք մենք ստեղծում: Պահանջում ենք մեր երեխաներից` սովորել այն, ինչ մենք ենք կարծում, որ իրենց պետք է, նրանք էլ դա չեն սովորում, սովորում են այն, ինչ ուզում են մասնավոր դասուսույցների մոտ, և հենց այդ աշակերտներն էլ դառնում են բուհի լավագույն ուսանողը: Մի՞թե մենք դպրոցում չենք կարող սովորեցնել այն, ինչ նրանք սովորում են` հավաքվելով դասուսույցի տանը: Կարող ենք, բայց ուսպլանով չի թույլատրվում:

Հիմա ի՞նչ անի տնօրենը: Տնօրե՞նն է այդ ուսպլանը գրում: Տնօրե՞նն է որոշել, որ ուսուցիչը պետք է օրական 5 ժամ դաս ունենա ու այնպես հոգնի, որ հետը խոսել հնարավոր չլինի: Տնօրե՞նն է որոշել, որ դասարանում 35 աշակերտ լինի: Տնօրե՞նն է որոշել, որ ծրագրով ու դասագրքով 45 րոպեում պահանջվի սովորեցնել 3-4 թերթ պատմություն կամ անգլերեն: Տնօրենն ուզում է, որ իր դպրոցը որակ տա: Տնօրենն ուզում է, որ իր դպրոց աշակերտ գա, և ուսուցիչը ժամ ունենա: Տնօրենն ուզում է, որ բյուջեում փող մնա գազի համար, որ ձմռանը դպրոցը հնարավոր լինի տաքացնել: Տնօրենն ուզում է, որ կարգի բերեն կրթական համակարգը և իրենց հանգիստ թողնեն:
Եկեք լուծենք խնդիրները:
1. Դպրոցը պետք է ունենա գործադիր տնօրեն, ով զբաղվում է տնտեսությամբ և ֆինանսներով, ապահովում է ուսումնական միջավայրը և իրավունք չունի խառնվելու ուսումնական գործընթացին:
2. Դպրոցը պետք է ունենա տեսուչ, ով զբաղվում է միայն ուսումնական գործընթացով:
3. Դպրոցի ուսումնական պլանը պետք է դառնա ճկուն:
4. Առարկայական ծրագրերը պետք է բխեն հանրակրթության նպատակից և ոչ թե հեղինակի ամբիցիաներից:
5. Պետք է սահմանվի, թե ինչ է նշանակում ուսուցչի մեկ հաստիքը: Չի կարելի ասել, որ դա 22 ժամ ծանրաբեռնվածությունն է: ՈՒսուցչի աշխատանքը միայն ժամ պարապելը չէ: Նա դասից դուրս էլ շատ աշխատանք ունի անելու և դա պետք է դպրոցում անի, որովհետև այդ միջավայրը ավելի հարմար է և ավելի շատ ռեսուրսներ ունի:
6. Պետք է սահմանվի ծնողի պատասխանատվությունը, երբ նա չի նպաստում իր երեխայի ուսմանը և չի համագործակցում դպրոցի հետ: Աշխարհում նման մարդիկ վտանգում են անգամ իրենց վարկային կենսագրությունը, նրանց աշխատանքի չեն ընդունում, բանկում վարկ չեն տալիս և այլն: Մեզ մոտ ծնողը ոչ մի պատասխանատվություն չի կրում: Մենք պահանջում ենք դպրոցից, որ ապահովի 12-րդ դասարանցիների հաճախումները, բայց ծնողից նույն բանը չենք պահանջում: Ծնողը ոչ մի պատասխանատվություն չի կրում երեխային դպրոց չուղարկելով:
7. Պետք է վերացվեն հեռուստատեսությամբ հակադաստիարակչական հաղորդումները և ֆիլմերը, աննորմալ կենսակերպի պրոպագանդումը, բռնության և սպանության տեսարանների մասսայական ցուցադրումները եթերում և թերթերում:
8. Պետք է մշակվի սովորելու ազգային ռազմավարություն, և կրթությունը պետք է դիտարկվի որպես երկրի պաշտպանության, ազգի գոյատևման ռազմավարություն:
9. Պետք է բուհերից պահանջել որակյալ կրթություն: Մեզ բարձր կրթված ու շատ լավ պատրաստված ուսուցիչներ են անհրաժեշտ: Պետք է մանկավարժական բուհի շրջանավարտի որակը վերահսկվի ամենաբարձր մակարդակով:
Այս ամենից հետո մեր դպրոցները նույնիսկ առանց տնօրենի էլ յոլա կգնան, բոլորն ուզելու են ուսուցիչ աշխատել և տնօրեն գտնելը շատ դժվար է լինելու:
Ինչպես Ֆրունզիկը «Մենք ենք, մեր սարերը»-ում կասեր`«Հեյ, հեեեեեեեեեյ»։


Արտաշես ԹՈՐՈՍՅԱՆ
Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն

Դիտվել է՝ 2170

Մեկնաբանություններ