Facebook-ը գնալով ավելի ու ավելի է առաջնահերթություն տալիս արտաքին կոնտենտին։ Այսինքն՝ ընկերների փոստերի փոխարեն սկսել ենք ավելի շատ տեսնել մեզ հետ կապ չունեցող տեքստեր, նկարներ ու տեսանյութեր։
Սա նշանակում է, որ Facebook-ը ինտերակտիվ սոցիալիզացիան փոխարինում է ուղղակի զբաղեցնող ֆունկցիաներով։ TikTok-ը Facebook-ից տարբերվում էր հենց նրանով, որ TikTok-ը զբաղեցնող էր, իսկ Facebook-ը՝ սոցիալիզացնող։ Բայց հիմա Facebook-ը գնում է դեպի TikTok։
Վերջին տարիներին արագ աճող ֆրանսիական ստարտափ կար՝ BeReal, որը ստեղծված էր Instagram-ի հետ մրցակցելու համար։ BeReal-ի տարբերությունը նրանում էր, որ թույլ չէր տալիս բլոգինգ և ֆիլտրերի միջոցով կեղծ կերպարների ստեղծում, ուներ ֆիչերներ, որոնք օգտատերերին հրում էին դեպի իրականություն։ BeReal-ը գլոբալ աճում էր, մինչև հիմնադիրները չսկսեցին մեկը մյուսի հետևից կոպիտ սխալներ թույլ տալ։ Արդյունքում, անցած շաբաթ մի կերպ փրկվելով ամբողջական սնանկացումից, BeReal-ը վաճառվեց ֆրանսիական մեկ այլ կորպորացիայի։
Ասածս ի՞նչ է՝ իրական-վիրտուալ հատման շատ խնդիրներ դեռ լուծված չեն, և ապագայում նոր տեսակով ու լուծումներով սոցիալական ցանցերի ենք ականատես լինելու։
Վահրամ Մարտիրոսյան