Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հայաստանը դարձել է աշխարհաքաղաքական «բարդակ»

Հայաստանը դարձել է աշխարհաքաղաքական «բարդակ»
19.07.2024 | 10:15

Ամենավատ բանը, ինչը կարող էր կատարվել Հայաստանի հետ, արդեն կատարվում է. Հայաստանը դարձել է երկրորդ Լիբանան։

Բոլոր գլխավոր հակամարտող գերտերությունները ռազմական, հետախուզական, փափուկ և կոշտ ազդեցությամբ ներկա են։ Հայաստանը դարձել է աշխարհաքաղաքական «բարդակ» ու հակամարտությունների թատերաբեմ։

Մնում է տարբեր ոչ ֆորմալ զինված խմբավորումներ ստեղծվեն ու միմյանց դեմ ուղիղ իմաստով ռազմական գործողություններ սկսեն։

Մեծագույն «տաղանդ» է պետք ունենալ միատարր երկիրը նման վիճակի հասցնելու համար։

Ստեփան Դանիելյան

Դիտվել է՝ 2959

Մեկնաբանություններ