«Խաղաղության համաձայնագրի տեքստի 80-90 տոկոսը, արտգործնախարարի՝ ինձ տրամադրած տեղեկություններով, արդեն համաձայնեցված է»,- Բաքվի վերահսկողությանն անցած Շուշիում հայտարարել է Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևը։ Նա հավելել է, որ Հայաստանին ստիպել են տեքստից հեռացնել Արցախի վերաբերյալ դիրքորոշումն ու տերմինաբանությունը, ինչը ճանապարհ բացեց կարգավորման գործընթացի հետագա զարգացման համար։ Միևնույն ժամանակ, ըստ Ալիևի, «երկու հարց բաց է մնում»։                
 

Ներումը բարձր է արդարությունից, բայց ներումը չի կարող «դատարկ տեղը» լինել

Ներումը բարձր է արդարությունից, բայց ներումը չի կարող «դատարկ տեղը» լինել
26.02.2024 | 21:51

Անառակ որդու առակը, թերևս, ամենահայտնի տերունական առակն է։ Այն հազար անգամ մեկնաբանվել ու վերլուծվել ու բացատրվել է թե՛ եկեղեցու հայրերի, թե՛ նոր շրջանի մարդկանց կողմից, ու միևնույն է՝ այս առակն ավելի հարուստ ու խորն է թվում, քան բոլոր-բոլոր մեկնությունները՝ միասին վերցրած։

Ինձ հատկապես հետաքրքիր է ավագ որդու կերպարը, որն ի տարբերություն իր անառակ եղբոր՝ միշտ եղել է հոր կողքին, նրան չի վշտացրել, դարձել է հոր հավատարիմ գործակիցը, իսկ հայրը, տեսնելով վերադարձող անառակ որդուն, նրան ընդունում է այնպիսի ջերմությամբ, որին երբեք չէր արժանացրել ավագ որդուն։

Բա դա արդա՞ր է։ Թերևս շատ-շատերը կասեն, որ հեչ էլ արդար չէ։ ՈՒ ավագ որդին էլ է կարծում, որ իր հանդեպ հայրն արդար չի վարվում։

Այս դրվագի բացատրությունը, կարծում եմ, կազմում է քրիստոնեության բուն էությունը. ներումը բարձր է արդարությունից։

Բայց ներումը չի կարող «դատարկ տեղը» լինել. դրան արժանանում են միայն նրանք, ովքեր անկեղծորեն ու խորապես զղջացել են ու ջանում են քավել իրենց մեղքը։ Ահա ա՛յս ներումն է միայն, որ բարձր է արդարությունից։

ՈՒ այս առակը, ինչպես և մյուս տերունական առակները, ինչ-որ վերացական ու «գրքային» բաների մասին չէ. այն շատ ավելի կիրառական է, քան խորհրդարաններում ինչ-որ մարդկանց քվեարկած օրենքները։

Օրինակ, հենց այսօրվա Հայաստանում այս առակով բացատրված ճշմարտությունը պահանջված է օդի-ջրի պես. մի կողմից, պետք է ամենայն բարեհաճությամբ, այլ ոչ թե սվիններով ընդունել նիկոլիզմը մերժող «չեզոքներին» ու նույնիսկ նախկին նիկոլականներին։ Սակայն մյուս կողմից, այդ բարեհաճությանը պետք է արժանացնել միայն նրանց, ում մոտ նկատվում է իրենց նախկին վարքագծի անընդունելիությունը լիարժեք ու անկեղծ գիտակցելու ու իսկապես զղջալու հոգեվիճակ։

Փետրվարի 25-ին մեր Առաքելական սուրբ եկեղեցին նշեց «Անառակի կիրակին»՝ Մեծ պահքի երրորդ կիրակին։ Բուն առակը՝ Ղուկասի ավետարանում (գլ. 15):

Ռուբեն ՄԵԼԻՔՅԱՆ

Նկարում՝ մեր քույր` Ղպտի եկեղեցու սրբապատկեր

Դիտվել է՝ 1507

Մեկնաբանություններ