Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գլոբալիզացիան պատեր է ծնում

Գլոբալիզացիան պատեր է ծնում
31.08.2024 | 17:00

50 տարի առաջ աշխարհում հայտնի էր մեկ պատ՝ Բեռլինի պատը։ Հիմա, գլոբալիզացիայի ժամանակաշրջանում, պատերի թիվը շատանում է, և դա ընդամենը սկիզբն է։

ԱՄՆ-ը պատ է կառուցում Մեքսիկայի սահմանին, Իրանը՝ Աֆղանստանի, Իսրայելը՝ իր հարևանների, Հայաստանում են փորձում պատեր կառուցել, ֆինանսների սղության պատճառով՝ դեռևս դեկորատիվ, Բրիտանիան, եթե ձևը գտներ, Լա Մանշում՝ ծովի մեջտեղում, ևս մի պատ կկառուցեր։ Մյուս պատերի մասին դուք կավելացնեք։ Եվ սա դեռ սկիզբն է։

Փաստորեն, գլոբալիզացիան պատեր է ծնում։

Ստեփան Դանիելյան

Դիտվել է՝ 1900

Մեկնաբանություններ