Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ո՞վ է տեսել

Ո՞վ է տեսել
16.03.2024 | 22:59

Ո՞վ է տեսել արցունքները ժամանակի,

երբ լացում է ճամփա ընկած հողի վրա:

Մի օր, գուցե երազաթափ մի կիրակի,

մենք հայտնվենք ժամանակի կապույտ դռան:

Ո՞վ է տեսել արցունքները ճամփորդ հողի

և քարացած հողագործի սիրտը դատարկ:

Մի օր գուցե մի իմաստուն ու ծեր հոգի

լուր կբերի երկինքներից այն անհատակ:

Ո՞վ է տեսել արցունքի մեջ այսքան կատակ,

երբ քարացած սիրտն է հեգնում ճամփորդ հողին:

Ժամանակը արտասվում է դռների տակ,

գրկախառնվում հոսող հողի վերջին դողին:

Նորայր Գրիգորյան

Դիտվել է՝ 5493

Մեկնաբանություններ