Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Էլ ինչո՞ւ փոխել, եթե նույնի կրկնակն է հայտնվելու

Էլ ինչո՞ւ փոխել, եթե նույնի կրկնակն է հայտնվելու
22.12.2015 | 01:03

Կսմթեցին
Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու
Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 3635

Մեկնաբանություններ