Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ամեն մեկին` իր ախորժակի «գյորա»

Ամեն մեկին` իր  ախորժակի «գյորա»
22.10.2013 | 01:03

-Ժամանակին կաշառքն էին մեշոկով վերցնում, հիմա էլ` թոշակը: Դե, մեր ստացածն էլ է՛ս պիտի լինի:

Դիտվել է՝ 21746

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ