Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սրանց օրն էլ մի օր չի

Սրանց օրն էլ  մի օր չի
18.10.2013 | 00:48

-Էս ինչի՞ ես ոտից գլուխ թքի մեջ կորած, ա՛յ մեծ ախպեր:
-Օ՜ֆ, էլ մի ասա, դեպուտատների էի ցույց տալիս:

Դիտվել է՝ 2757

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ