Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Նանոտեխնոլոգիաներով»` դեպի «վաղ միջնադար»

«Նանոտեխնոլոգիաներով»` դեպի «վաղ միջնադար»
11.10.2013 | 00:09
Դիտվել է՝ 3363

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ