Le Figaro պարբերականը հրապարակել է քաղաքական ամենատարբեր շրջանակներ ներկայացնող ֆրանսիացի շուրջ երեք տասնյակ գործիչների հավաքական ուղերձը, որով նրանք դատապարտում են Ֆրանսիայի մասնակցությունը Բաքվում կայանալիք COP29-ին և պահանջում անհապաղ ազատ արձակել հայ պատանդներին: «Ամոթալի այս համաժողովի անցկացումը չպետք է ծառայի Ադրբեջանի ավտորիտար և կոռումպացված վարչակարգի պաշտպանությանը, ոչ էլ խրախուսի դրա ծավալապաշտական մտադրությունների իրականացումը»,- շեշտված է ուղերձում:                
 

Ոնց հասկանում եմ, սա ոչ միայն Դիլիջանն է պատրաստվում թուրքերին հանձնել, այլև Հայաստանի բոլոր թանգարանները

Ոնց հասկանում եմ, սա ոչ միայն Դիլիջանն է պատրաստվում թուրքերին հանձնել, այլև Հայաստանի բոլոր թանգարանները
02.08.2024 | 20:09

Հիմա, որ ցենզուրայից դուրս բնորոշումներ տաս, կասեն՝ հայհոյում ես:

Ասում է. «…նույն նկարները տարիներով նույն տեղում կախված են։ Հարց՝ ինչի՞ ենք պահում թանգարանը, որքա՞ն գումար ենք ծախսում, դրա պատասխանը պետք է ունենանք... մեր թանգարանները պահեստ են»:

Քանի որ որևէ բանական արարած չի կարող այդ աստիճանի ապուշ լինել, հակված եմ կարծելու, որ միտումնավոր է նման իդիոտիկ բաներ ասում:

Թե բա՝ «նույն նկարները տարիներով նույն տեղում կախված են»... Է, հա, աշխարհի ցանկացած նորմալ թանգարանում նույն նկարները կամ արվեստի գործերը կարող են անգամ տասնամյակներով նույն տեղում լինել (ասենք՝ «Մոնա Լիզան» կամ Միքելանջելոյի Դավիթը, կամ էլ ով ինչ գիտե): Բայց ոչ մի, նույնիսկ ամենավերջին Մակրոնի մտքով կյանքում չի անցնի, որ ասի, թե՝ Լուվրը պահեստ է...

Սա էն դեպքում, որ Լուվրի առավել հայտնի ցուցանմուշները, ըստ լեգենդի, պահեստարաններում են:

Մի խոսքով, ոնց հասկանում եմ, սա ոչ միայն Դիլիջանն է պատրաստվում թուրքերին հանձնել, այլև Հայաստանի բոլոր թանգարանները:

Դե, որպեսզի «նույն նկարները նույն տեղում կախված չլինեն տարիներով»:

Փաստորեն, բաց երկնքի տակ թանգարան-Հայաստանում Արցախը տասնամյակներով նույն տեղում էր, մինչև սրա նման դավաճան անասունը չեկավ, որպեսզի այն ադրբեջանական դրոշի տակ «կախի»...

Արմեն ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3460

Մեկնաբանություններ