ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը ելույթ է ունեցել Օվալաձև աշխատասենյակում՝ բացատրելու իր պատմական որոշումը՝ դուրս գալ 2024 թվականի ընտրություններից և ջահը փոխանցել Քամալա Հարիսին: «Առաջընթացի լավագույն ճանապարհը էստաֆետը նոր սերնդին փոխանցելն է: Սա մեր ազգը համախմբելու լավագույն միջոցն է։ Ես խորապես հարգում եմ այս պաշտոնը, բայց ավելի շատ ես սիրում եմ իմ երկիրը»,- ընդգծել է Բայդենը։               
 

«Մեթոդների և մոտեցումների տարբերություն է»

«Մեթոդների և մոտեցումների տարբերություն է»
25.10.2014 | 16:07

Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի և Լիոնի ազգային բարձրագույն ճարտարապետական դպրոցի համագործակցության շրջանակում «Ջերմուկ առողջարանային և զբոսաշրջային քաղաքի զարգացման հեռանկարներ» թեմայով սեմինարին մասնակցում էր նաև ազգությամբ հայ Սյուզան Մոնոն, որն այսօր դասավանդում է ԼԱԲՃԴ-ում: Սյուզան Մոնոն ծնվել է Էջմիածնում, տասներկու տարեկանում տեղափոխվել է Ֆրանսիա:

«Պապս գաղթական էր, Ֆրանսիայի գաղութում էր: Հայերի սովորական ճակատագիր ու պատմություն է»,- մեր զրույցում նշեց նա:
Սյուզան Մոնոն մշտապես կապ է պահպանում Հայաստանի հետ, ազատ խոսում է հայերեն:
Հայ և ֆրանսիացի ուսանողների ստացած կրթության մեջ նա տեսնում է մեթոդների, մոտեցումների տարբերություն: Նա նշեց, որ հայ ուսանողներին պետք է հնարավորություն ընձեռվի հաճախ ճանապարհորդելու, ծանոթանալու եվրոպական երկրների ճարտարապետությանը:
Սյուզան Մոնոն ասաց, որ Ֆրանսիայում ուսանողները տևական ժամանակ զբաղվում են մշակութային, պատմական վերլուծություններով, ուսումնասիրում են հուշարձանները: Ըստ նրա՝ եթե ֆրանսիացի ուսանողն ուզում է Հայաստանի մասին հստակ պատկերացում ունենալ, ապա ուսումնասիրում է նրա հուշարձանների պատմությունը:
Ինչ վերաբերում է ԼԱԲՃԴ-ի և ՃՇՀԱՀ-ի համագործակցությանը, ապա նա համարում է, որ այն հայ ուսանողներին իրենց ֆրանսիացի ընկերների հետ մոտիկից շփվելու հնարավորություն է տալիս:


Թագուհի ՀԱԿՈԲՅԱՆ

Դիտվել է՝ 18278

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ

"https://www.irates.am/hy脛鈥毭偲捗勨€毭⑩偓聽脛鈥毭偲捗勨€毭⑩偓拧脙鈥毭吢/1382644137">

Բաժնի բոլոր նորությունները »

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի  բե­րա­նը
Երբ փա­կում են ընդ­դի­մա­դիր լրատ­վա­մի­ջոց­նե­րի բե­րա­նը