Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դրա իշխանության ամրությունը նույնքան է, որքան դրա խոսքերի հավաստիությունը, այսինքն՝ զրո

Դրա իշխանության ամրությունը նույնքան է, որքան դրա խոսքերի հավաստիությունը, այսինքն՝ զրո
24.09.2023 | 13:53

Մի մեկնաբանեք դրան:

Մի դարձեք դրա խոսափողը:

Մի բազմապատկեք դրա հասանելիությունը:

Մի փորեք մտքեր դրա բառակույտից և տարածեք դա:

Մի դարձեք ձեր ախոյանի օգնականը:

Տարածեք ձեր միտքն ու ցանկությունը:

Տարածեք ձեր կողմից նկատված առաքինությունն ու հերոսությունը:

Տարածեք ձեր նպատակադրությունն ու անկոտրունությունը:

Տարածեք փոքր-փոքր հաղթանակները, որոնք ամեն օր տեղ են գտնում Երևանի փողոցներում:

Տարածեք կամք, նվիրում:

P.S. Ձեր հաղթանակի դիմաց, որպես խոչընդոտ, կանգնած է 500 կարմիր բերետավոր և 500 ֆեյքակռատ բերետավոր: Դրա իշխանության ամրությունը նույնքան է, որքան դրա խոսքերի հավաստիությունը, այսինքն՝ զրո:

Վլադիմիր Մարտիրոսյան

Դիտվել է՝ 2476

Մեկնաբանություններ