Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Անփոխարինելի մարդ չկա։

Անփոխարինելի մարդ չկա։
08.05.2009 | 00:00

-Մենք ցանկացածին կփոխենք մեկ ուրիշ համարժեք ուժով։

Դիտվել է՝ 12402

Մեկնաբանություններ