Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բոլորս դեպի Չերնոմորսկ

Բոլորս դեպի Չերնոմորսկ
03.03.2009 | 00:00

Մայիսի 31-ի քաղաքապետական ընտրություններից հետո Երևանը դառնալու է Черноմորսկ։

Դիտվել է՝ 13287

Մեկնաբանություններ