Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ծաղրանկարչի կսմիթ

Ծաղրանկարչի կսմիթ
10.04.2012 | 00:00

Խորհրդարանական ընտրություններ կամ ձեռքեր տաքացնելու ժամանակը

Դիտվել է՝ 3465

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ