Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մարդու մտքին տեղ լինի կամ ՏԻՄ վերջին ընտրություններում որոշ թեկնածուների «իծակռիվը»։

Մարդու մտքին տեղ լինի կամ ՏԻՄ վերջին ընտրություններում  որոշ թեկնածուների «իծակռիվը»։
14.02.2012 | 00:00
Դիտվել է՝ 3365

Մեկնաբանություններ