Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԷԼԻ ՖՌՌԱՑՆՈՒՄ ԵՆ

ԷԼԻ ՖՌՌԱՑՆՈՒՄ ԵՆ
27.03.2012 | 00:00

-Ազգային ժողովի ամբիոնը որ դարձնեն շարմանկա, ընտրողներին` պարապ թամաշա անողներ, ժողովրդի հալն էլ էս կլինի:

Դիտվել է՝ 3389

Մեկնաբանություններ