Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երեկ` քայլող, այսօր` հեծյալ ու երիվար

Երեկ` քայլող, այսօր` հեծյալ ու երիվար
11.02.2020 | 02:59
Դիտվել է՝ 23995

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ