Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սրս­կում ու կա­պում են «հպարտ» ժո­ղովր­դի ջա­նին

Սրս­կում ու կա­պում են «հպարտ» ժո­ղովր­դի ջա­նին
07.02.2020 | 00:49
Դիտվել է՝ 51629

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ