Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ըստ ոչխարների՝ փորձված գայլը անփորձ գելից լավ է

Ըստ ոչխարների՝ փորձված գայլը անփորձ գելից լավ է
04.04.2017 | 01:16
Դիտվել է՝ 5607

Մեկնաբանություններ