Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բանը հասավ նախընտրական դաշինք կազմելուն` ձեռաց Նապոլեոն դարձավ

Բանը հասավ նախընտրական դաշինք կազմելուն` ձեռաց Նապոլեոն դարձավ
24.02.2017 | 01:37
Դիտվել է՝ 4713

Մեկնաբանություններ