Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ա՛յ էսպես քոռ-քոռ էլ ընտրում են

Ա՛յ էսպես քոռ-քոռ էլ ընտրում են
21.02.2017 | 01:29
Դիտվել է՝ 5280

Մեկնաբանություններ