Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մարդ կա կքել է սև հոգսերի տակ, մարդ կա իր փորն է հազիվ քարշ տալիս

Մարդ կա կքել է սև հոգսերի տակ, մարդ կա իր փորն է հազիվ քարշ տալիս
13.01.2017 | 12:09
Դիտվել է՝ 5065

Մեկնաբանություններ