Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Չտեսության վերջը

Չտեսության  վերջը
20.12.2013 | 00:21

-Սամալյոտի մի՜ս եմ ուզում:

Դիտվել է՝ 2939

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ