ՌԴ նախագահի մամուլի քարտուղար Դմիտրի Պեսկովն իրազեկել է, որ Պուտինն առայժմ կոնկրետ պլաններ չունի Թրամփի հետ շփումների առնչությամբ։ ՌԴ նախագահը հրապարակավ շնորհավորել է Թրամփին հաղթանակի առիթով այն օրը, երբ, WP տվյալներով, տեղի են ունեցել նրանց հեռախոսային բանակցությունները։ Պուտինը մեկ անգամ ևս ընդգծել է, որ հակամարտության կարգավորումը հնարավոր է միայն Կիևի կողմից իրողություններն ընդունելու պայմանով, այն է՝ Ռուսաստանի կողմից ՈՒկրաինայի տարածքի 20 տոկոսի զավթմամբ։               
 

Մանվել ՔԵՇԻՇՅԱՆ. Լսում ենք Հախվերդյան, խմում գարեջուր, հիշում Երևանը

Մանվել ՔԵՇԻՇՅԱՆ. Լսում ենք Հախվերդյան, խմում գարեջուր, հիշում Երևանը
25.07.2013 | 12:08

Սա Էրևանն է, այստեղ դու տանն ես, ուր կամ սիրում են կամ հայհոյում են…

Երևանը վաղուց հախվերդյանական զգացողություններ արթնացնող քաղաքը չէ: Այն ավելի շատ լարվածություն, պայքարելու մոտիվացիա ու պահպանելու բնազդ է առաջացնում:

Հին Երևանի մասին պատմություններն ու նկարագրություններն ուտոպիական են թվում: Ոչ մի տեղ չես գտնում դա: Ոչ մի տեղ չես կարողանում լսած ու կարդացած զգացողություններն ապրել: Այնքան չկա, որ սկսում ես կասկածել լսածիդ ու կարդացածիդ: Արտաքին տեսքի հետ փոխվել, ավելի շուտ կորել է նաև կոլորիտը: Սկսած բազմաբնակարան դատարկ շենքերից, մինչև ժամանակ առ ժամանակ քաղաքով մեկ սփռվող, բադակտուց, տձև, Երևանի հետ ոչ մի աղերս չունեցող կենդանիներ:

Մեզ սեղմում են նոր ժամանակները, ինչպես երկաթե պնդօղակներ: Մինչև վերջ սեղմեք ձԵր գոտիները, պետք է դիմանալ, դիմադրել:

Դժգոհության, ընդվզման ու բողոքի առիթ հիմնականում դառնում են քաղաքային իշխանությունների անհեռատես ու հիմնական բաներն անտեսող որոշումներն ու նախագծերը: Դա ապացուցում է ժամանակը:

Ամենավառ օրինակը Մաշտոցի պուրակն է: Այգին ոչնչացումից փրկեց նախագահի գեղագիտական ճաշակը՝ «Տարոն ջան, սիրուն չի» թևավոր դարձած արտահայտությամբ: Դա ամենացցուն օրինակն է: Կա նաև փոքր, բայց ոչ պակաս կարևորության խնդիրների շարք: Ձմեռը ձյունը ոչ մի կերպ չի մաքրվում, մյուս եղանակներին էլ հորդառատ անձրևը մինի-ջրհեղեղ է առաջացնում: Ամեն ձմեռ քաղաքապետարանը տարածում է ճոխ հաղորդագրություն, թե քաղաքում աշխատում է մեծ քանակությամբ տեխնիկա, նայում ես գետնին՝ միայն ասֆալտ է: Բայց դե հո մենք էլ հեքիաթի արջերից չե՞նք, որ ամբողջ ձմեռ քնենք ու հավատանք հայտարարությանը: Դուրս ենք գալիս, տեսնում հակառակ պատկերն ու սայթաքում:

Ջրահեռացման համակարգն էլ, կարծում եմ, անլուծելի խնդիրների շարքից չէ:Պարզապես անտաբերության մատնված հարցերից է:

Բարքերի անկում, անկման բարքեր և անկման եզրին կանգնած կրքեր:

Կամ մեծերի արձանները: Չգիտեմ՝ իրագործումը որքանով արդարացրեց գաղափարը: Սոցցանցերի շաբլոնային ու տարբեր դիրքերով նկարներ դառնալուց բացի, չեմ կարծում, որ դրանք որևէ այլ բանի ծառայեցին և օգուտ տվեցին: Դրանով ավելի արժևորվեցին, թե արժեզրկվեցին մեծերը՝ բարդ հարց չէ: Տեղադրման սկզբնական շրջանում էլ արձանները հաճախ էին կոտրվում ու վնասվում: Մարդիկ չեն բարբարոս, արձաններն են անորակ: Ժողովրդի ասած՝ թքով կպցրած:

Ես հիշում եմ քաղաքն իմ, երբ մարդիկ ապրում էին մարդկանց նման:

Քրջի բազարի վաճառականններին տեղահանեցին, բայց այդպես էլ չտեղավորեցին: ԻՆչպես հնոտի վաճառողներն էին բնորոշում՝ մնացին օդից կախված: 100 դրամով տաբատ վաճառող, օրական հազար դրամի շահույթ ստացող որոշ վաճառականների էլ տարածք հատկացրեցին վերնիսաժում: Դրանով էլ, սակայն, հարցը չլուծվեց: Վերնիսաժի որոշ քաղքենի հնաբնակներ բողոքում էին, որ նրանք անմակարդակ են, արվեստագետին էլ հարիր չէ նման մարդկանց հետ շփվելը: Վաճառականներն էլ գոհ չէին իրավիճակից. առևտուր չի լինում այդտեղ: Հակասության մեջ գտնվող երկու կողմերն էլ մեղադրում էին քաղաքային իշխանություններին՝ իրենց մարդատեղ չդնելու ու չբանակցելու իրենց հետ և արդյունքում ամեն ինչ վատ կազմակերպելու մեջ:

Ու փչում է քամին ունայնության…

Եվ վերջապես՝ ուղեվարձի մասով: Ուղեվարձի թանկացման միտումը, որքան հիշում եմ, վաղուց կար: Ուղղակի համապատասխան առիթ չկար: Գազի գնի բարձրացումն էլ հենց դաձավ այդ ցանկալի ու սպասված առիթը:

Ամեն դեպքում, դա չի հիմնավորում ուղեվարձի բարձրացումը: Գազի գինը 50 տոկոսվ չի բարձրացել:

Անհեթեթության շարքից: Գազով չաշխատող ավտոբուսների գներն ինչո?ւ են բարձրանում: Պատկան մարմինները դա նույնպես բացատրում են գազի գնի բարձացումով, սակայն այս անգամ՝ այլ կտրվածքով՝ թե վարորդների ապրելակերպի վրա ազդում է գազի սակագնի փոփոխումը: Այդ նույն տրամաբանությամբ համաչափորեն պետք է բարձրանար նաև բոլոր ոլորտների աշխատավարձը: Դա, սակայն, ընդամենը փափուկ բարձ է: Պարզ է, որ այդ ավել գումարը վարորդը ոչ թե տուն է տանելու, այլ դնելու է գծատիրոջ գրպանը: Ընդհանրապես, տրանսպորտի գնի թանկացման մասով մի նորմալ հիմնավոր հայտարարություն չեմ լսել: Թերևս միակ խորիմաստն այն է, որ ամեն ինչ արվելու է հօգուտ ժողովրդի:

Թանկացումից հետո վարորդները չեն սկսի ավելի քիչ ծխել ու չեն դադարի մուննաթ գալ: Ուղեվորներն էլ չեն դադարի կքանստած, գլուխը դիմացինի, լավագույն դեպքում, թևի տակ մտցնել կամ, որ այս համատեքստում առավել բարվոքն է, կանգնած երթևեկել: Մի խոսքով, ոչինչ չի փոխվի: Ոչ մի դրական միտում:

Եվ մի նկատառում: Զարմանում եմ՝ ինչու ոչ ոք չի առաջարկում հանրային տրանսպորտն ամբողջությամբ պետականացնել: Բազմաթիվ քաղաքակիրթ երկրներում այդպես է: Պետք է, ի վերջո, վերացնել գծատիրոջ ինստիտուտը: Ո՞նց կարելի է մի ամբողջ հանրային ծառայություն թողնել կասկածելի արժեհամակարգով ու աշխարհընկալմամբ մարդկանց հայեցողությանը:

Մի խոսքով, լսում ենք Հախվերդյան, խմում գարեջուր, փնտրում իսկական Երևանն ու փորձում պահպանել ունեցածը: Ավելի շուտ՝ մնացածը:

Ես քեզ սիրում եմ, էս խոսքերը ասում եմ քեզ իմ Էրեվան, արժե հասնել աշխարհի ծայրը, որ էս բառերը հասկանամ:

Դիտվել է՝ 5825

Մեկնաբանություններ