Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Պա­հան­ջում են հրա­ժա­րա­կան

Պա­հան­ջում են հրա­ժա­րա­կան
24.11.2020 | 00:08
Դիտվել է՝ 207699

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ