Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խաղաղության Նոբելյան մրցանակակիր Օբամա-մեսիայի «մարգարեությունը»` սոդոմ-գոմորից առաջ

Խաղաղության Նոբելյան մրցանակակիր Օբամա-մեսիայի «մարգարեությունը»` սոդոմ-գոմորից առաջ
31.07.2015 | 02:13


Կսմթեցին
Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու
Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 3303

Մեկնաբանություններ